pondělí 2. února 2009

Cant take my finger from the piano...

Ahojte,
jsem tu opět, ale tentokrát vám nenesu žádnou povídku, nicméně ty nejlepší piano a instrumentální kousky, jaké mám ve své sbírce, a které mne hodně inspirují při psaní.
Doufám, že máte k této muzice stejně vřelý cit, jako já.. a pokud ano, pak neváhejte a klikejte. Pokud by někdo měl o nějakou píseň pak zájem a nemohl ji najít, jako vždy- ráda pošlu.

Comptine d'un autre été l'après midi- Yann Tiersen
Kdo by neznal Amelii z Montmartru... tohle je bezesporu jedna z věcí, které patří mezi top five.

La Valse d
'Amelie- Yann Tiersen

The lonely man

Tahle věc na mě má taky hodně silné účinky, když zavřete oči, ponoříte se do světa opuštěného muže.. se všemi svými klady i bolestivými negacemi.

Kiss the rain- Yiruma

Ice dance- Danny Elfman

Introduction (Edward Scissorhands) - Danny Elfman

K tomuhle nemám co dodat... slova by tu nestačily vystihnout to, co dokáže člověk jen cítit.

Kingdom hearts piano

Requiem for a dream
Silně depresivní skladba, která zaútočí na emoce a nepustí, dokud o ní pořádně nepopřemýšlíte...

Walking dream- Dave Thomas
Hodně talentovaný chlapec z youtube. Jsem opravdu moc ráda, že jsem na jeho talent narazila.

Our story- Dave Thomas


Chopin Nocturn

Twilight Theme

Kissing you
Tohle sice není jen instrumentální hudba, ale určitě mi prominete. Nemohla jsem si ji odpustit.

Sad piano

Gothic piano
Skvělá hudba a k tomu i pěkný klip.

Tom the pianist
A na závěr něco, co všichni bezesporu známe a milujeme.. :D

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Máš tu krásnou hudbu. I love it!!

Anonymní řekl(a)...

Requiem for a dream...ten film mě oslovil a to celkem dost, jediný film ze kterého jsem se ještě pořádně nevzpamatovala....

 

Through the ocean tears © 2008. Design By: SkinCorner