neděle 22. června 2008

Zabij mě něžně



Tak... Když jsem v předešlém článku poukazovala na to, že ne každý film musí hned během prvních patnácti minut skončit v posteli, tenhle snímek tomu tak nějak oponuje.
Sexem, lechtivými scénami a obnaženými těly se to tam jen hemží. Netvrdím, že film je jeden z nejlepších jaké jsem kdy viděla, ale ačkoliv jsem si vědoma jeho hrubých nedostatků, přesto nikdy neodolám znovu se na to podívat. Ptáte se co mě na něm tedy tak láká?
Je to ta touha a chtíč.
I kdyby se režisérovi nepovedlo cokoliv na tomhle filmu, je tam jedna věc, která prostě vše podtrhuje, a tudíž na kterou hodně poukazuje. A to je právě vášeň. A to jak je sexualita člověka prostě důležitá.
I tady nastíním o co se jedná...
Alice si žije obyčejný život s, na první pohled, dokonalým mužem, který ovšem, když na něj shlédnete jejíma očima, je naprosto nudný a v posteli stojí absolutně za nic. Ale ona si neustále tak nějak nalhává, že je to láska, a že ta přece s sebou přináší toleranci a možná taky nějaké to sexuální abstinování, jak to tu vypadá...
V momentě, kdy už si není jista, jak dlouho to však se svým přítelem tímhle stylem dlouho přežije, přijde jí do života naprosto nečekaně teprve dokonalý muž. Adam je slavný spisovatel, kterému kdysi zemřela žena, kterou neskutečně vroucně miloval.
Ve chvíli kdy se oba dva letmě dotknou konečkami prstů kvůli tlačítku pro chodce, vědí, že i kdyby to nebylo nakonec jen poblouznění, pak je mezi nimi něco co jim do hlavy vhání chtíč.
Alice na něj neustále myslí, a když konečně pochopí, že to byl jen nějaký atraktivní muž s tak propalujícím pohledem, kterých se možná v jejím životě pár ještě mihne, Adam jí do života přijde znova. Odváží si ji k sobě domů a hned co se zabouchnou dveře, je to tady, první milostná scéna, ve které se Heather Graham, stejně jako Joseph Fiennes dokonale obnaží a cudnost jim říká asi hodně málo. Ve scéně je opravdu hodně vidět to, jak je Adam rozdílný od jejího současného partnera a jak se jí tohle opravdu líbí.
Abych to tak nějak shrnula. Adam začíná Alici milovat až k zbláznění, je schopen pro ni zabít a jeho stále větší choutky v lehkém sadomasochismu, ač ji vzrušují, na jednu stranu ji i pořádně děsí. Začíná odhalovat spoustu tajemností z jeho minulosti a její zvědavost jí brzo přivede do těžké situace, kdy bude čelit smrti. Mezitím se tam celou dobu tak nějak matně míhá Adamova přívětivá sestra, která na všechny strany oplývá láskou.
Neřeknu opět přesně co se bude dít, každopádně film pro mě osobně končil smutně. Jelikož touha, kterou Adam oplýval k Alici byla obrovská. Prostě to kouzlo a ta nebezpečnost, která tam neustále panuje mezi jejich vztahem je to, co se mně líbí. Joseph Fiennes je podle mě skvělý herec a myslím, že pro roli se dokonale hodil, bohužel scénář nejspíš nedokázal ovlivnit, a tak některé konverzace jsou trošku zvláštní. A Heather, to je taky skvělá herečka. Nemám co dodat, kdybych jednodušše měla posuzovat tu atmosféru, kterou vytvořili mezi sebou při natáčení tohoto filmu, dala bych jedničku s hvězdičkou. Mně se to prostě líbilo a tenhle lechtivý snímek si budu každopádně pouštět, když na mě zrovna přijde něco jako záplava vášně.

Brouzdala jsem po youtube s nadějí že najdu alespoň trailer a nic... takže tady je jediné ucházející video co jsem viděla...

http://youtube.com/watch?v=DXMTMkTGBik

0 komentářů:

 

Through the ocean tears © 2008. Design By: SkinCorner