sobota 30. srpna 2008

Novinky

Ahojky všem,
moc se omlouvám za to, že tu dlouhou dobu nic nepřibylo, snad mě omlouvá nedostatek času, ale snad se to brzo změní. Ještě dnes by zde měla přibýt další kapitola z povídky Hranice přitažlivosti. Pokud vás zajímá, co mne tak zaměstnává, že nemám tolik času věnovat se plnohodnotně svému blogu, pak vám to můžu sdělit. První věc je samozřejmě práce, domů se denně dostávám do páté hodině a často dospávám to, co jsem v noci nestihla. Další z věcí je pak škola, která ač zatím nezapočala pořádně, já už mám spoustu práce. A v neposlední řadě je to také nový námět na knihu, kterou publikovat nebudu, ale má pro mne neskutečně obrovský význam. Nechci snižovat význam ostatních věcí, ale je potřeba si uvědomit, čemu dávám prioritu. Snad si vás tedy vykoupím novou částí a dalším plánovaným muzikálním příspěvkem.
Hezký den.
Chris.

0 komentářů:

 

Through the ocean tears © 2008. Design By: SkinCorner